maandag 23 januari 2012

Heverlee, 23 januari 2012

Blijkbaar zeggen ze dat als je éénmaal in Congo bent geweest, dat je ofwel je hart er een beetje verliest, ofwel dat je er nooit meer naar toe gaat. Voor mij is het zoals in maart aangegeven, duidelijk het eerste. Ongeveer 10 maanden na mijn vorige reis keer ik binnen 12 dagen terug om te zien wat er nog overblijft van mijn 'wondzorgverhaal'.  De voorbereidingen zijn reeds in volle gang... Er staat al een volle koffer met verbandmateriaal klaar, de tweede is reeds halfvol. Voor kleren zal er dus weer niet zo veel plaats zijn...
Gelukkig dat het er 30° is...

Ik zal mijn best doen om mijn blog terug zo goed mogelijk aan te vullen. De vele reacties doen immers veel deugd als je ginds zit.
Tot binnenkort!

Groeten,

Kris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten