zondag 19 februari 2012

Heverlee, 19 februari 2012, 11u

Terug thuis na een lange en vermoeiende dag.

Gisteren uiteindelijk na 8 controles op het vliegtuig geraakt voor een lange vlucht met weinig slaap. Maar al bij al is het vlot verlopen.  Het was deze morgen dan ook een aangenaam weerzien op de luchthaven!
Na een lekker gezellig ontbijt samen, heb ik net nog eens mijn haren geknipt - naar mijn normen waren ze al veel te lang - en een warm bad genomen. Zaaaaaaaaaaaaalig. En nu een rustige zondag.


Ik vond het alvast leuk dat er weer heel wat mensen mee de blog gevolgd hebben.  Het blijft een ongelofelijke ervaring, soms zeer confronterend, maar het heeft me ook weer zoveel 'rijker' gemaakt.
En wees gerust. Er zullen zeker nog vervolgen komen.

Heel veel groeten,

Kris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten