maandag 29 april 2013

Heverlee, maandag 29 april 2013

Na de gebruikelijke 8 tot 10 pascontroles zijn we zaterdag op tijd kunnen vertrekken vanuit Kinshasa. Al bij al een goede vlucht, af en toe wat turbulentie, maar voor een korte nacht.  Ook al heb ik me in allerlei posities gewrongen, ik denk dat ik maximum een drie uurtjes heb kunnen slapen. Net iets te weinig als je vanaf 9u 's morgens al weg bent. Uiteindelijk zijn we rond half zes plaatselijke tijd geland, voor ons vanuit Congo half vijf met een temperatuurverschil van rond de dertig graden...

Na alles uitgepakt te hebben - de geuren komen je tegemoet als je je koffer opendoet - heb ik nog een extra genoten van een bad met warm water, tanden nog eens goed kunnen poetsen met een elektrische tandenborstel, genoten van een gewoon glas melk, ... ja inderdaad dingen waar wij niet meer bij stil staan.  Nadien heb ik nog een communiefeest gehad van één van mijn petekinderen, dus van bijslapen is nog niet veel in huis gekomen.

Ik hoop dat jullie mee genoten hebben van de verschillende verhalen. Met gemiddeld een 40 tot 60 blogbezoekers per dag was het voor mij in ieder geval ook leuk om jullie dit mee te geven.  Op naar de volgende missie, normaal gezien volgend voorjaar.

Veel groeten en tot binnenkort!

Kris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten